20 RŪPINIMOSI SAVIMI PRAKTIKŲ, MAMOMS NAUJAIS 2022 METAIS, KURIOS NIEKO NEKAINUOJA

person Autorius: TINGI PANDA list Paskelbta: ŽMOGUS IŠ "M" Data: favorite Paspaudimai: 169

Sąvoka „rūpinimasis savimi“  didžiąjai daliai mamų skamba kaip žodis DEIMANTAS. Skamba tikrai prabangiai ir dažnai atrodo, kad kaip ir deimantas, taip ir dėmesys, laikas sau kainuoja krūvą pinigų. Tiesą sakant, kartais geriausi streso mažinimo ir psichologinio, bei fizinio poilsio veiksmai yra visiškai nemokami ir gali būti lengvai įtraukti į kasdienį gyvenimą. Norėdama nuoširdžiai pasidalinti būdais kaip nemokamai atsipalaiduoti ir pabūti tik su savimi, išvardijau 20 nemokamų laiko sau būdų, tam, kad naujus 2022 metus galėtumėte pradėti „TA“ koja.

P.S Aš taip pat dar neišbandžiau visų būdų, tačiau po truputį sąraše dedu varneles.

1. Pasivaikščiokite. Tiesą sakant, tai yra taip paprasta ir tikrai sunku patikėti, kaip kūnas ir mintys atsipalaiduoja tiesiog vaikštant. Pasivaiščiojimo metu galite klausytis podkastų, klausyti audio knygas, mėgautis mėgstama muzika, o galbūt jūsų tobulas pasivaikščiojimas bus be telefono, visiškoje tyloje.

 

2. Maudykitės duše arba vonioje žvakių šviesoje. Tai bus jūsų nemokama SPA atmosfera.

 

3. Išjunkite telefoną. Arba bent jau tam tikrą laiką paslėpkite jį kitame kambaryje. Priklausomybė nuo telefono yra tikra ir nuo to kenčia dauguma iš mūsų. Sąmoningas ir dažnas atsijungimas nuo socialinių tinklų ir kitų medijų yra būtinas tiek jums, tiek jūsų šeimos nariams. Nepatikėsite, bet daugiau pabendravę su savo šeimos nariais, pamatysite, kad jie visai nieko žmonės

 

4. Skaitykite. Skaitymas vis dar išlieka vienu populiariausių Naujųjų metų pažadų. Ypač 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, skaitymas savo malonumui yra puikus būdas pasikrauti energijos ir atkurti ryšį su tuo mažu balsu galvoje. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai susitarti su savimi, kad paimtumėte tą knygą ar žurnalą, kurio nebaigėte, ir tiesiog pradėtumėte skaityti. Visada sunkiausia yra pradėti, bet kai toji pradžia pamažu tampa įpročiu ir savaime suprantamu dalyku, užplūsta fantastiškos emocijos. Visi mes galime ir turime laiko, tiesiog noro turime per mažai.

 

5. Nusistatykite dienos tikslą. Paieškokite straipsnių ar podkastų apie tikslų galią, turint daugiau žinių, kiekvienas išsikeltas tikslas jus ves link geresnės ir orgnizuotesnės jūsų versijos.

 

6. Bendraukite. Žmonių bendravimas yra būtinas laimei. Ir bet kuri moteris gali pasakyti, kad kokybiškas pokalbis su drauge nuramina sielą daugeliu atžvilgių. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad susitikimas su draugėmis, tas nuoširdus mūsų visų juokas iš mažiausių detalių, diskusijos apie tai kas buvo prieš 10 metų, atpalaiduoja ir nuramina sielą, labiau nei kažkas kitas. P.S telefonai padėti tolėliau, kad neaplankytu nemaldomas noras panaršyti soc. tinkluose.

 

7. Pratempti raumenis. Jei nesiruošiate reguliariai mankštintis, tempimas yra geras būdas pradėti. „YouTube“ yra daugybė internetinių raumenų tempimo video pamokų, yra būdų kaip prasitempti, netgi gulint lovoje.

 

8. Treniruotė namuose. Taip pat yra daug nemokamų internetinių video treniruočių, kurias galite žiūrėti būdamos namuose. Nedaugžodžiausiu, tikrai žinote kokią didelę naudą kūnui duoda judėjimas. Pabandykite pakeisti liftą ir eskalatorią į laiptus, jei galite, ir kitais būdais „surinkite“ kuo daugiau žingsnių per dieną. Daugumoje išmaniųjų telefonų ir laikrodžių yra žingsnių skaičiavimo programėlės, taip galite stebėti savo judėjimą.

 

9. Medituoti. Tiesiog sėdėjimas ramiai ir buvimas yra galinga meilės sau praktika. Vėlgi „Youtube“ yra gausybė video meditacijos pamokų, tiesiog atsirinkite kurios pamokos jums labiausiai tinka ir patinka. Nuoširdžiai rekomenduoju meditaciją, ypač jei namie neramu, jei turite neramius vaikus, jus suma ypač daug triukšmo, tai tikrai padeda apvalyti savo emocijas ir mąstymą.

 

10. Žurnalas. Viskas, ko jums reikia, yra rašiklis, popierius ir šiek tiek laiko. Ir ne, jums nereikia būti rašytoja. Pradėkite vesti savo žurnalą, pavyzdžiui „laimingų dalykų sąrašą“ (praktikos, kurios priverčia jus švytėti ir kuriomis galite vadovautis visus metus). Paprastas, tačiau vertingas yra  5 minučių žurnalas, kuris pažymi mūsų dieną šiais raginimais ryte (aš esu dėkingas už... Kas šiandien būtų puiku?... Aš esu...) ir prieš miegą (3 nuostabūs dalykai, nutikę šiandien ... Kaip galėjau padaryti šiandieną dar geresnę?). Atsižvelgdami į dėkingumą ir atskaitomybę, prisiekiame, kad mūsų kiekviena diena bus vis geresnė ir geresnė, kai įsipareigojame kiekvieną rytą ir vakarą užrašyti šiuos klausimus žurnale.

 

11. Miegas. Kiekvieno miego poreikiai yra skirtingi. Ar tu 8 valandų žmogus? 6 valandų? 9 valandų? Išsiaiškinkite, ko jums reikia, kad jaustumėtės gerai, ir pabandykite šias valandas paversti įpročiu, taip pat, jei galite, susikurkite naktinės ramybės rutiną. Be to, jei jaučiate poreikį ir turite galimybę pasnauskite dienos metu. Būtent asmeniškai aš dariau didelę klaidą, kai sūnus nemiegodavo naktimis, aš ir žinomą nemiegodvau. O dieną, esant laisvai minutei, vietoje bent 30 min miego aš puldsvau tvarkytis... Merginos, namai nepabėgs, o jūsų emocinė ir fizinė būklė gali labai pablogėti. Tad, jei pavyksta MIEGOKITE.

 

12. Valgyk sveikiau. Užuot pradedant  naują ir sudėtingą dietą, tiesiog pabandykite užpildyti savo lėkštę didesniu kiekiu daržovių kiekvieno valgio metu. Beabejo nepamirškite ir vaisių. Gerkite daugiau vandens (labai padeda visada šalia esanti pilna gertuvė). Kontroliuokite suvartojamo cukraus kiekį.

 

13. Susidraugaukite su artimiausia esančia biblioteka. Jei dar to nepadarėte, išbandykite daugybę – visiškai nemokamų – vietinės bibliotekos ir kitų bendruomenės centrų privalumų. Galite pasiskolinti elektronines knygas, žurnalus sau ir vaikams.

 

14. Lankykitės muziejuose. Žinoma, galite pasiimti vaikus su savimi, bet visi žinome, kad muziejaus diena atskirai skamba dar fantastiškiau. Jei nenorite išlaidauti bilietams, sužinokite, kuriomis mėnesio dienomis lankymasis yra nemokamas.

 

15. Klausykitės muzikos. Muzika tikrai gydo ir atpalaiduoja.

 

16. Įpraskite apsikabinti. Į savo dienos dienotvarkę įtraukite prisiglaudimą ir tiesiog buvimą kartu. Pavyzdys: 18:15–18:30 = mamos ir mano glaustymosi seansas. Ir jums, ir jūsų vaikams ši tradicija labai patiks. Prisilietimai ir vaikui ir suaugusiąjam yra labai svarbu.

 

17. Sujunkite draugus, šeimą ir gamtą. Praleiskite dugiau laiko gamtoje. „Vienas šūvis – du zuikiai“, dvigubas tikslas – kartu mėgautis mylimais žmonėmis ir nuostabiu mus supančiu pasauliu.

 

18. Susikurkite tvarkymosi grafiką. Kartais organizuotumas gali padėti jūsų smegenims jaustis mažiau alinamoms. Beabejo gyvenimas yra užimtas, o gyvenimas su vaikais dažniausiai yra netvarkingas, arba tvarkingas laikinai. Taigi, užuot imdamasi didžiulio sutvarkymosi projekto, pabandykite nustatyti žadintuvą ir trumpais spurtais sutvarkyti, ir pažiūrėkite, ką galite padaryti per trumpą, sutelktą laiką. Darbus kuriuos reikia nuveikti buityje surašykite į grafiką ir juos vykdykite būtent pagal jį, pamatysite, jog nebūtina per vieną dieną sutvarkyti visko ir neturėti laisvo laiko sau. Žinoma įtraukite ir vaikus, kad jie mokytųsi tvarkytis.

 

19. Gilinimasis į draugus, šeimą ir savime. Ar pamenate tuos apmąstymų klausimus, kuriuos minėjau 10 žingsnyje? Tokius pačius klausimus galite gvildenti ir užsirašinėti šeimos rate, ar su draugais, draugėmis. Tai ne tik padės jaustis išgirstiems ir atsakingesniems už savo tikslus, bet ir tapsite artimesni tiems, kuriuos mylite. Gilus ryšys su aplinka, gali padėti dar labiau mylėti save.

 

20. Užsiregistruokite internetiniam iššūkiui. Norint turėti labiau struktūrizuotą Naujųjų metų rūpinimosi savimi dienotvarkę, yra daugybė sveikatos ir gerovės iššūkių internete. Iššūkių įgyvendinimas padidina pasitikėjimą savimi ir norą atrasti ir įgyvendinti naujus iššūkius.

 

Pabaigai noriu pasakyti, kad visos mes esame visiškai skirtingos, bet tuo pačiu ir labai panašios ir poreikiai mūsū labai panašūs, žemiški. Tad, linkiu jums rasti būdus, kurių dėka galėsite atsipalaiduoti ir prisiminti, jog jei ir esate mama , niekas jums už tai medalio nepakabins, ir nepakabins, net už tai, kad grindis plausite kasdien. Prisiminkite jei mylėsite save, jus mylės ir kiti

Sekmadienis Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sausis Vasaris Kovas Balandis Gegužė Birželis Liepa Rugpjūtis Rugsėjis Spalis Lapkritis Gruodis

Naujos Paskyros Sukūrimas

close Prekių Krepšelis